Nowoczesny sposób na utrzymanie bezpieczeństwa z IBM.


Jak być SMART w zarządzaniu IT.

Świat informatyki staje się z roku na rok coraz bardziej złożony. Coraz więcej komponentów, coraz bardziej skomplikowane powiązania i ciągle ten sam, niezbyt liczny i stale przeciążony, dział Operations który ma je utrzymać w działaniu. Czas zatem na nową generację narzędzi wsparcia – stawiających na automatyzację, sztuczną inteligencję i optymalizację.

Posłuchaj o nowoczesnym APM (Instana), rozbudowanym ARM (Turbonomic)  i inteligentnym NPM (Sev One). A jeśli nie wiesz, czym są te akronimy – tym lepiej! Podczas prezentacji chętnie wyjaśnimy, jak mogą one rozwiązać problemy Twojego IT.

Prowadzący:

Maciej Szulc – Senior IT specialist, IBM – to doświadczony architekt rozwiązań IT, od wielu lat zajmujący się w IBM tematyką szeroko rozumianych systemów wsparcia IT. Jego wiedza ekspercka obejmuje zagadnienia związane z obszarami zarządzania zdarzeniami, siecią, APM, ARM czy też Service Desk. Ostatnio swoją uwagę poświęcił zagadnieniom szeroko rozumianej chmury, konteneryzacji i Kubernetes i zarządzania hostowanymi tam aplikacjami.


Bezpieczne udostępnianie usług i danych w przedsiębiorstwie.

Współcześnie, niemalże każda firma korzysta z danych firm trzecich, a niejednokrotnie sama świadczy takie usługi innych podmiotom zewnętrznym. Za każdym razem, kiedy nasze dane opuszczają bezpieczne granice naszego przedsiębiorstwa, potencjalnie narażamy się na różnego rodzaje incydenty bezpieczeństwa, którym na szczęście można zapobiec lub je złagodzić.

Podczas tej części webinarium dowiesz się jakie ciekawe rozwiązania oferuje w tej dziedzinie IBM i w jaki sposób możesz wzmocnić swoją ochronę przed niekontrolowanym dostępem do informacji z Twoich systemów.

Prowadzący:

Michał Szkopinski – Architekt rozwiązań IT w IBM Polska. Posiada ponad 20 letnie doświadczenie w branży informatycznej. Specjalizuje się w rozwiązaniach z dziedziny produktów integracyjnych, mikro-usług oraz infrastruktury serwerów aplikacyjnych. Aktualnie prowadzi zespół CSM – Customer Success wspierający klientów i partnerów biznesowych w fazie post-sales pomagając z sukcesem wdrożyć produkty IBM i jak najszybciej uzyskać z nich wartość dla biznesu


Termin: 24.11.2022 r. (10:00 – 11:30)

Kontakt: Aleksandra Szatkowska
aleksandra.szatkowska@clock-wise.pl
510 100 948


    Formularz rejestracyjny:

    Wszystkie pola są wymagane!


    Partnerzy