Sektor publiczny

W dobie rewolucji cyfrowej, technologia kształtuje nasze społeczeństwo na więcej sposobów niż moglibyśmy sobie wyobrazić. Oczekujemy intuicyjnej, spersonalizowanej interakcji z maszynami w czasie rzeczywistym, we wszystkich obszarach życia: prywatnym, społecznym, edukacyjnym, a także w pracy. Instytucje publiczne odczuwają to zapotrzebowanie bardziej niż ktokolwiek inny i kiedykolwiek indziej. Zarówno w obszarze opieki zdrowotnej czy edukacji, ale też każdej usłudze publicznej świadczonej cyfrowo na rzecz obywatela. Takie usługi dla obywateli i przedsiębiorstw muszą być zawsze dostępne oraz idealnie dopasowane do rzeczywistych potrzeb i przepisów prawa.


Dzięki naszej wieloletniej współpracy z instytucjami publicznymi na całym świecie, mamy duże doświadczenie w uczestniczeniu w transformacjach instytucji publicznych do świata cyfrowego. Począwszy od digitalizacji procesów i usług, dostosowujemy platformy i systemy, aby sprostać dzisiejszym wysokim standardom wydajności i szybkości reakcji. Rozwiązania IT coraz częściej są wykorzystywane w sektorze administracji publicznej jako środek do realizacji nowych zadań oraz narzędzie doskonalenia procesów. Podstawowe korzyści z inwestycji w IT to niższe koszty funkcjonowania urzędów, wyższa wydajność pracy i większa szybkość działania urzędników oraz poprawa wizerunku.

Rozwiązania IT poprawiające organizację pracy, to przede wszystkim: sieć intranet, systemy DMS, komunikacja elektroniczna, tworzenie wirtualnych grup roboczych, audio i wideokonferencje oraz e-learning. Do obowiązków urzędu należy też zapewnienie bezpieczeństwa poufnych danych, stąd rosnące inwestycje w systemy bezpieczeństwa.

W ofercie ClockWise znajdują się praktyczne rozwiązania przeznaczone do sprostania wszystkim wymienionym potrzebom nowoczesnej administracji.